Thursday, January 27, 2011

Sesaat & Tanpa Keraguan Ini Semua Untuk Wanita

Tak pernah sesaat aku ragui Apa yang telah aku temui  Apa yang telah aku nikmati Apa yang telah aku alami..Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah Harapan ku hancur sayap ku patah..Kan ku pancarkan cahaya seperti pelita meneragi dunia yang gelap gelita.

Tiba saatnya aku tagisi,pada yang pergi takkan kembali..kembali lagi..
Tiba saatnya aku senyumi pada yang datang dan tak kan kembali pergi..

Kan ku pancarkan cahaya cinta seperti cupid dunia yang meneragi dunia cinta yang gelap gelita

Wahai wanita.wanita yang ada di seluruh dunia.Kau buat ku gila Bila kau menggoda Bila kau mengada-ngada Oh lirikan mata senyuman manisnya Kau buat aku tergoda

nyam nyam 
just for my special pau XD

No comments:

Post a Comment